top of page

ΕΤΑΙΡΙΚΗ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

01_edited.png

Η εταιρική ταυτότητα ενός οργανισμού περιλαμβάνει όλα τα οπτικά στοιχεία που σχετίζονται με αυτόν.


Τα στοιχεία αυτά ξεκινάνε από το λογότυπο, τη γραμματοσειρά και τη χρωματική παλέτα του brand, εφαρμογές των οποίων παρουσιάζονται στον σχεδιασμό της επαγγελματικής κάρτας, της συσκευασίας των προϊόντων, γραφικής ύλης και αξεσουάρ της εταιρίας.


Επίσης, τα σχεδιαστικά στοιχεία του ιστοτόπου, καθώς και όλων των σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρίας αποτελούν περαιτέρω εφαρμογές της εταιρικής εικόνας.


Όλες αυτές οι εφαρμογές φωτογραφίζουν την αισθητική άποψη της εταιρίας, η οποία είναι αυτή που θα τη διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό και θα την αποτυπώσουν στο μυαλό του αποδέκτη.

ΛΟΓΟΤΥΠΟ

Είναι η οπτική αναπαράσταση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας. Ο σχεδιασμός του πρέπει να είναι λεπτομερής και ιδιαίτερα προσεκτικός, έτσι ώστε να εκφράζει στο μέγιστο τον χαρακτήρα της επιχείρησής σας.

ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ

ΠΑΛΕΤΤΑ

Μια γραμματοσειρά είναι το σύνολο των τυπογραφικών χαρακτήρων που αναπαριστούν ένα αλφάβητο. Κύριο χαρακτηριστικό τους, είναι η μεταξύ τους αρμονία και ομοιομορφία. Η σωστή επιλογή γραμματοσειράς για ένα κείμενο ενός site ή  το λογότυπό του, αποτελεί μια πολύ σημαντική απόφαση, καθώς εκφράζει το ύφος της επιχείρησης αλλά και την ποιότητάς της.

Η σωστή επιλογή παλέτας βοηθάει τον χρήστη να σχηματίσει άριστη εντύπωση για το site ή την εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης, σε ελάχιστο χρόνο. Πάντοτε η πρώτη εντύπωση είναι η πιο σημαντική και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ένας από τους οποίους είναι και η χρωματική παλέτα. 

ΕΤΑΙΡΙΚΗ

ΚΑΡΤΑ

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

ΓΡΑΦΙΚΗ

ΥΛΗ

Η εταιρική κάρτα είναι η μικρότερη, έντυπη μορφή παρουσίας μιας επιχείρησης. Ο σχεδιασμός της, συνδέεται εξ’ολοκλήρου με  τις εφαρμογές του λογότυπου, της γραμματοσειράς και της χρωματικής παλέτας. Για τον λόγο αυτό, ο σχεδιασμός και γενικά η λεπτομερή επιμέλειά της αποτελεί μια πολύ σημαντική διαδικασία.

Ο σχεδιασμός ενός πρωτότυπου πακέτου είναι αναμφίβολα ο καλύτερος τρόπος προώθησης ενός προϊόντος, αλλά και της ίδιας της επιχείρησης. Ο λεπτομερής και όμορφος σχεδιασμός του έχει ως στόχο να προσελκύσει την προσοχή του καταναλωτή, προκειμένου να πάρει γρήγορα απόφαση να αγοράσει το προϊόν.

Η γραφική ύλη μιας εταιρεία, αποτελεί μια ιδιαίτερα αποτελεσματική επιλογή προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών της. Ο σχεδιασμός γραφικής ύλης με το λογότυπο της επιχείρησης, βοηθάει στην αποτύπωσή στο μυαλό του αποδέκτη και συνεπώς στην αύξηση των πωλήσεών της.

ΔΕΙΤΕ

ΕΠΙΣΗΣ

Δημιουργήστε μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία με το κοινό σας και αυξήστε τις πωλήσεις σας με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

bottom of page