FACEBOOK
ADS

Περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Facebook ενώ 1,6 δισεκατομμύρια από αυτούς είναι συνδεδεμένοι με μια μικρή επιχείρηση στο Facebook.
Ανεξαρτήτως το είδος του κοινού που στοχεύει μια επιχείρηση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα ιδανικά μέρη για προσέγγιση ανθρώπων που θα ενδιαφερθούν να γνωρίσουν, να ακολουθήσουν και να αγοράσουν το προϊόν που προσφέρεται.
Η διαφήμιση μέσω social media είναι εξαιρετικά σημαντικός τρόπος προβολής ενός brand ακριβώς επειδή μπορεί να στοχεύσει σε συγκεκριμένο γκρούπ ανθρώπων, το οποίο μπορεί να ομαδοποιηθεί με βάση κριτήρια όπως ηλικία, τοποθεσία, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και άλλα.

Ως εκ τούτου, η διαφημιστική καμπάνια που θα σχεδιαστεί μπορεί να γίνει εξαιρετικά δελεαστική και αποδεκτή από το κοινό που προσεγγίζει και να έχει τη μέγιστη δυνατή επιτυχία.

ΕΠΙΛΟΓΗ

ΣΚΟΠΟΥ

ΣΤΟΧΕΥΣΗ

ΚΟΙΝΟΥ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ

BUDGET

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

ΔΕΙΤΕ

ΕΠΙΣΗΣ

Υπάρχει ένας τρόπος βελτιστοποίησης του τρόπου με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης αντιμετωπίζουν μια ιστοσελίδα. Είτε θα εμφανίζεται πάνω από άλλους είτε θα χαθεί στη μετάφραση.

_Vestartwhite.png