8+1 tips για να κάνεις καλύτερα Facebook Ads!

Αν όλοι όσοι ασχολούνται με τη διαφήμιση στο Facebook πρέπει να συμφωνήσουν σε κάτι, αυτό θα είναι ότι πλέον έχει γίνει πιο δύσκολη από ποτέ. Σαφώς και όλοι θέλουν να κάνουν αποτελεσματικά Facebook Ads, παρόλα αυτά λίγοι τα καταφέρνουν!


Εμείς όμως είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Πάμε να δούμε 8+1 συμβουλές για το πως να γίνεις καλύτερος στα Facebook Ads!


Tips για να κάνεις καλύτερα Facebook Ads


Facebook Ads helpful tips


Big Disclaimer: Μια επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook είναι μια πολύ πιο σύνθετη φόρμουλα από όσα θα αναφερθούν παρακάτω. Όμως, ακολουθώντας αυτά τα tips θα είσαι ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία. Ξεκινάμε!


Tip 1: Κάνε τη Facebook Ads μόνο για το κοινό που στοχεύεις


Τα Facebook Ads σου δεν πρέπει μόνο να έχουν σωστή στόχευση, αλλά να έχουν και την κατάλληλη επικοινωνιακή στρατηγική. Χρησιμοποίησε τα κοινά στο Facebook για να τμηματοποιήσεις τους ακροατές σου και γράψε τη διαφήμισή σου αποκλειστικά για αυτούς. Όλοι, λίγο ή πολύ, έχουμε πέσει στην παγίδα να γράφουμε διαφημίσεις σαν να απευθυνόμαστε στο γενικό σύνολο. Όμως, αν θέλεις να έχεις τη μέγιστη απόδοση, θα πρέπει να ακολουθήσεις μια πιο προσωποποιημένη προσέγγιση.


Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερο μαθαίνεις το κοινό σου και τις ανάγκες του, τόσο ευκολότερο - ή καλύτερα εμφανές - θα είναι το μήνυμα που θέλεις να επικοινωνήσεις και ο τρόπος που μπορείς να το κάνεις.


Η δυνατότητα στόχευσης που δίνει η πλατφόρμα του Facebook είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τμηματοποίηση και εξατομίκευση των διαφημίσεων σου. Μην αφήνεις αυτή τη δυνατότητα ανεκμετάλλευτη.


Tip 2: Δημιούργησε ξεχωριστές διαφημίσεις για κάθε πελάτη σου


Target Group Focus

Αυτό το tip συμβαδίζει με την έννοια των personas. Αφού οι πελάτες σου έχουν διαφορετικές ανάγκες, γιατί να χρησιμοποιείς μόνο μία διαφήμιση για όλους;


Χώρισε τις διαφημίσεις σου βάσει τις ανάγκες των πελατών σου. Η κάθε διαφήμισή σου πρέπει να εστιάζει σε ένα συγκεκριμένο σημείο, να επικοινωνεί ένα συγκεκριμένο μήνυμα και να προσφέρει μια συγκεκριμένη λύση. Μη προσπαθείς να τα καλύψεις όλα με μία καμπάνια.

Η μεγαλύτερη αξία που προσφέρουν τα Facebook Ads, είναι η δυνατότητα ακριβούς στόχευσης. Αν θέλεις να έχεις μια ολοκληρωμένη προσέγγιση, αφιέρωσε χρόνο για να καλύψεις όλο το εύρος του πελατολογίου σου.


Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο θα έχεις πιο στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά θα μπορείς να αποκτήσεις, με μεγαλύτερη ακρίβεια, σημαντικές πληροφορίες για το κοινό και τα προϊόντα σου.


Tip 3: Εναρμόνισε το δημιουργικό με την υπόλοιπη διαφήμιση


Η τελική μορφή μιας διαφήμισης είναι αυτό που θα κάνει τον τελικό καταναλωτή (ή επιχείρηση) να αλληλεπιδράσει μαζί σου. Φρόντισε λοιπόν, το δημιουργικό κομμάτι να έχει ουσία, να είναι σχετικό και να συμπληρώνει όλο το υπόλοιπο concept της διαφήμισης.


Το να μην υπάρχει συνοχή και αρμονία σε μια διαφήμιση είναι συχνό φαινόμενο, κυρίως στον Β2Β κλάδο, και οφείλεται στην έλλειψη διαθέσιμου εικαστικού υλικού. Όμως, επιτυχημένη διαφήμιση προϋποθέτει να βρίσκονται σε αρμονία όλα τα στοιχεία που τη δομούν και, φυσικά, να υπάρχει δημιουργικότητα.


Εάν το δημιουργικό κομμάτι είναι ένα σημείο που υστερείς, είναι καλύτερο να επενδύσεις σε επαγγελματική βοήθεια, παρά να δαπανάς χρήματα σε μέτρια Facebook Ads.


Tip 4: Καθοδήγησε το κοινό σου σωστά


Call to Action Sign

Μια διαφήμιση στο facebook πρέπει να έχει ένα ξεκάθαρο και κατάλληλο κάλεσμα για δράση (call to action), ώστε να καθοδηγεί τους ακροατές στο επόμενο βήμα. Αν αυτό δεν υπάρχει οι χρήστες που θα δουν τη διαφήμιση δεν θα ανταποκριθούν στην επιθυμητή δράση που αυτή αποσκοπεί.


Η δομή και η στρατηγική πίσω από κάθε προωθητική διαφέρει. Μια επιτυχημένη διαφήμιση πρέπει να έχει συνοχή και να είναι ξεκάθαρη ως προς τον στόχο της, είτε αυτός είναι η πώληση, μια φόρμα επικοινωνίας, είτε απλά η ενημέρωση.

Tip 5: Επικοινώνησε την αξία


Όσο μεγάλος πειρασμός και αν είναι, μην “μπουκώνεις” τις διαφημίσεις σου με υπερβολικές πληροφορίες. Επικοινώνησε μόνο ό,τι προσδίδει αξία στο κοινό σου, με δημιουργικό και πρωτότυπο τρόπο.


Είναι απολύτως φυσιολογικό να θέλεις να συμπεριλάβεις όλα όσα θεωρείς σημαντικά για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις. Σημαντικότερο, όμως, είναι το τι θέλει να δει το κοινό σου, και αυτό είναι αξία. Φρόντισε λοιπόν το περιεχόμενο της διαφήμισής σου να είναι απλό, σύντομο και να προσδίδει αξία.


Tip 6: Η απλότητα είναι η μισή αρχοντιά!


Χρησιμοποίησε όσο πιο απλό και καθημερινό λόγο για να μεταφέρεις το μήνυμα σου. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η απλότητα σε μια διαφήμιση είναι πολύ πιο σύνθετη από ότι ακούγεται, όμως είναι απολύτως απαραίτητη!


Μπορεί το να μεταφέρεις ένα μήνυμα με μια πιο σύνθετη ερμηνεία να είναι πιο εντυπωσιακό ή να μαρτυρά την εξειδίκευσή σου στο αντικείμενο. Για μια διαφήμιση στο Facebook όμως, αποτελεί καταδίκη. Διατήρησε λιτό λεξιλόγιο και μετάφερε την αξία του μηνύματός σου με απλά και ξεκάθαρα points.


Tip 7: Μην δημιουργείς clickbaits!


No clickbaits please


Αν προωθείς μια προσφορά ή αν πουλάς ένα προϊόν μέσω Facebook, μην αφήνεις χώρο για εικασίες στις περιγραφές! Κάθε καταναλωτής θέλει να έχει πλήρη διαφάνεια για οτιδήποτε έχει να κάνει με το κόστος μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Η χρήση ενός ελκυστικού τίτλου με υπονοούμενα για περισσότερα κλικ, δεν θα έχει θετικά αποτελέσματα.


Και δεδομένου ότι μια διαφήμιση στο Facebook κοστίζει, είναι καλύτερα να αξιοποιηθεί σωστά.

Tip 8: Write out of the box


Μην αναλώνεις τη διαφήμισή σου με συνηθισμένα και βαρετά λεκτικά. Είναι φυσιολογικό το λεκτικό μιας διαφήμισης να έχει έλλειψη δημιουργικότητας και να συμβαδίζει με μια συγκεκριμένη νοοτροπία. Πόσο μάλλον όταν αυτή η νοοτροπία είναι η καθημερινή σου απασχόληση.


Είναι πολύ σημαντικό να ανανεώνεις συχνά τις πηγές έμπνευσής σου ώστε να δημιουργήσεις πρωτότυπες και δημιουργικές διαφημίσεις.


Και δεν χρειάζεται να ψάξεις μακριά. Τις περισσότερες φορές οι μεγαλύτερες πηγές έμπνευσης βρίσκονται στον τοίχο του λογαριασμού σου!


Extra Tip: Κάνε δοκιμές!


Ab testing with bread spread


Μην φοβάσαι να κάνεις δοκιμές για να διαφορετικές πτυχές της διαφήμισής σου. Οι μόνοι τρόποι για να κατανοήσεις τι λειτουργεί καλύτερα στο Facebook, είναι η εμπειρία και οι δοκιμές.


Και τo Facebook σου δίνει τη δυνατότητα να τεστάρεις πολλά διαφορετικά σημεία της διαφήμισής σου, εύκολα, με χαμηλό κόστος και ρίσκο.


Μην ξεχνάς ότι η επιτυχία μιας καμπάνιας οφείλεται στις λεπτομέρειες, και ένα αποδοτικό δημιουργικό είναι σίγουρα μία από αυτές.



What is next?


Μπορεί το νέο λογισμικό της Apple να έκανε τη δημιουργία μιας διαφήμισης στο Facebook πολύ δυσκολότερη, ωστόσο πάντα υπάρχουν νέα tips & tricks που μπορούμε να μάθουμε για να βελτιωθούμε!


Αν παρόλα αυτά χρειάζεσαι υποστήριξη με τις διαφημιστικές σου καμπάνιες στο Facebook, επικοινώνησε μαζί μας δωρεάν! Θα χαρούμε να γνωριστούμε!


3 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
_Vestartwhite.png